czwartek, 5 grudnia 2013

Paleta Smashbox - Full Exposure

Dzisiaj będę niedobra, będę Was kusić ;) 


Zaprezentuję Wam dzisiaj po krótce przepiękną paletkę 'nudziaków', jaką jest nowa, dostępna od stycznia 2014 paletka Smashbox Full Exposure. Tak, jest to kolejna paleta neutrali, której (myśląc racjonalnie) nie potrzebujecie, ale wiemy wszyscy dobrze jak to zdrowy rozsądek szwankuje gdy chodzi o nowości kosmetyczne ;)


W paletce skrywa się 14 cieni, 7 o wykończeniu matowym i 7 z drobinkami; jest też podwójny pędzelek który, o dziwo, jest niczego sobie, w przeciwieństwie do pędzla z Naked2.
Oryginalnie to cudo przychodzi w zestawie z miniaturką tuszu Full Exposure Mascara i dodatkiem "Get The Look" z przykładowymi makijażami dla oczu o różnych budowach oka (!), co na pewno będzie przydatne dla osób, które dopiero zaczynają z makijażem.W środku znajduje się też dość duże lusterko o wymiarach 6cm x 12,7cm, więc bez problemu można przy nim wykonać makijaż.
źródło: http://www.sephora.com

Paletka wykonana jest baardzo solidnie, a z wierzchu pokryta jakby gumową powłoką, coś na kształt opakowań firmy Nars. Przez to 'ogumienie' bardzo komfortowo trzyma się ją w dłoni, choć nie jestem pewna jak będzie się sprawować przy ewentualnych zabrudzeniach.
Podoba mi się w niej to, że górną "klapkę" możemy jakby powinąć pod spód, to bardzo ułatwia życie gdy malujemy kogoś, bo można paletę porządnie złapać ;) 




 
 
Z jednej strony jest tradycyjny pędzelek do blendowania, z drugiej zaś znajduje się dwukolowowy pędzel do nakładania cieni.



Co do danych technicznych:
Cena: 215 zł
Dostępność: od 15 stycznia 2014
Gdzie kupić: wyłączność perfumerii Sephora

W następnym poscie pokażę Wam 'swatche'. 

Czujecie się skuszone? ;) 


95 komentarzy:

  1. Do tej pory marzyłam o Naked, teraz marzę o Naked i Full Exposure :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentuje,ale dla mnie jest zbyt dużo tych w beżu,lepiej y było gdyby dali ich ze dwa,a resztę stanowiłyby brązy w różnych tonacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena mnie zabiła ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak większość rzeczy w Sephorze, najlepiej kupować cokolwiek jak są dni VIP i zniżka 20% ;)

      Usuń
    2. a kiedy są dni vip??

      Usuń
    3. Chyba były niedawno, wtedy kiedy wszystkie sklepy szalały z megapromocjami :(

      Usuń
    4. Między Świętami a Sylwkiem coś powinno być w Sephorze, co roku jest, więc mam nadzieję, że podtrzymają tradycję:)

      Usuń
    5. dziewczyny, z tym ze paleta bedzie dostepna dopiero od stycznia ;)

      Usuń
  4. wydaje się idealna, ale ta cena ojjj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolory. Te siedem matów byłoby chyba najszybciej wykorzystanymi cieniami przeze mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możemy się złożyć po pół bo ja jestem bardziej zainteresowana tymi z drobinkami:D

      Usuń
  6. Kolory piękne, świetnie, że jest pół na pół matów z perłami, bo mnie to głównie odrzuca od palet Naked. Dodatki w postaci pędzelka i tuszu, super! Tylko...ta cena.... Tak, ja wiem, że to 14 cieni + dodatki, ale jednak powala uboższą kieszeń, tak na raz wydać... Ale jeśli pigmentacja i, co moim zdaniem najważniejsze, trwałość są wysokiej klasy, to na pewno warto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba poczekać na -20% w sepho ;)

      Usuń
    2. A to akurat jest świetny pomysł, zdecydowanie:) Czekamy na swatch'e... A i pardon za niepodpisanie się, nie lubię tak, ale Twój blog to jedyny, na którym cokolwiek napisałam i jestem jak baranek we mgle, nie umiem się poruszać;P FemaleTopolino z yt;)

      Usuń
  7. Cena stanowczo nieprzystepna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny kosmetyków profesjonalnych rządzą się swoimi prawami ;)

      Usuń
  8. Cudna paletka, ale cena przeraża! Czekam na "swatche" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę cienie z Inglota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, dobra jakość, znośna cena no i wspieramy polskich producentów:)

      Usuń
    2. A ja to już nigdy nie kupię inglota. sypią się strasznie. to już lepsze są sephorowskie tak mi się wydaje:)

      Usuń
  10. W Stanach pewnie już są ,czas napisać do mamuni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba trochę nawiązuje do lorac pro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorac tez bym z chęcią przygarnęła ;P

      Usuń
    2. no własnie ja też :D dlatego jak na nią popatrzyłam - to chyba bedzie moja :) powinna mi trochę zastąpić lorac puki nie dorwę jej w swe ręcę :)

      Usuń
    3. Ja się zakochałam w lorac pro, jak w żadnej innej palecie, ta ma idealnie połączone dla mnie kolory (i jest ich aż 16!). Do tego baza w zestawie, więc cenowo wychodzi naprawdę spoko - biorąc pod uwagę koszt 42$ + przesyłka z USA do PL. Ale co z tego, jak nasze cholerne banki sobie naliczają takie prowizje od przelewów walutowych, że szlag trafia każdą chęć ściągnięcia czegoś z zagranicy:/ Ehhh...

      Usuń
    4. Lorac pro ... świetna paletka ... ;)

      Usuń
  12. piękna!!! nigdy nie miałąm nic ze smashbox, raczej jestem fanką maca i UD. mówiłam juz że piękna? chcę... A wiesz ja tam lubię pędzelki z UD te dołączane do palet. Szczegołnie te końcówki do blendowania niby stosuję do korektora pod oczy :) Czekam na swatche Kusicielko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest. Sama się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakos bardzo duzo kolorow bardzo podobych do siebie jest...i rozlozenie takie jak lorac pro, ktora ma swietna game kolorow. Chyba wolalabym bardziej UD1

    OdpowiedzUsuń
  15. Noooo piękna. Już wiem na co odkładać :D, bo faktycznie cena kosmiczna :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezt piękna, ale jak zobaczyłam cenę, to jednak bardziej kocham moją 'Au naturel' ze Sleeka ;) mam ją już rok i jeszcze co najmniej tyle ze mną będzie, a że cieni nie używam zbyt często, dla mie jest wystarczająca jesli chodzi o jakość i wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest świetna dla tych, którzy lubią nude ale ja nie wiem czy dobrze byłoby mi w takich odcieniach ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory. 172 zł po zniżce... hmmm - warto? Ale solidnie zrobiona. W Inglocie za tą cenę mam 17 cieni luzem, a tu jest 14 w palecie i z pędzlami. WARTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi bardzo, ale cena - kosmiczna! :D Szczególnie dla kogoś, kto np. nie czuje się pewnie przy wykonywaniu makijażu. A te kolory są tak cudownie uniwersalne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna !!! Ja musze juz moje pedzle wymienic praktycznie wszystkie :( ale mysle ze hakuro da rade a co do paletki MUSZE JA MIEC !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudna! moje kolory :) ale neutrali mam już tyyyyyle, że kolejne nie są mi potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyobrazasz sobie ile ja mam neutrali :P nie nadążąm, ale to juz ten wiek ze chce sie miec duzo :D

      Usuń
  22. nie da się ukryć kuszą niesamowicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mega kolory ! Będzie moja !

    OdpowiedzUsuń
  24. Boska......Ja czuje się skuszona!!!!!:) super fotki

    OdpowiedzUsuń
  25. hey, moglabys mi prosze polecic fajna paletke na sluby ? Co myslisz o poaletkach the balm ?
    Dziekuje )))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze nawet 172zł (na dniach vip -20%) to trochę dużo ... ale nie ukrywajmy, że czasami robimy większe grzeszki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naked kosztuje w pl cos ok. 190 zl :P wiec to nie jest az tak zawrotna cena ;) chociaz ja jestem sklonna wydac wiecej na cienie, a na podkłady skąpie ;)

      Usuń
  28. Aż miło popatrzeć, a jeszcze lepiej użyć!:) Pozdrawiam lula84

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa paleta, przede wszystkim skomponowana z głową jeśli chodzi o dobór kolorystyczny cieni i ich wykończeń:) Szkoda, że ma mało intensywniejszych, ciemnych kolorów - na mojej powiece kolor nude i inne cieliste giną całkowicie, więc pewnie na moich 'okach' paletka byłaby nie do końca wykorzystana, ale jeśli pokazałaby się jakaś paleta Smasha z ciemniejszymi kolorami to myślę, że bym się skusiła:))

    OdpowiedzUsuń
  30. to moje pytanie brzmi: jak długo cienie trzymają się na powiekach?? ostatnio zaryzykowałam, kupiłam droższe cienie i są tragiczne:(((( po godzinie nie ma nic - dosłownie śladu po malowaniu! fakt nie ukrywam jakiejś bazy bo uważam, że nakładanie na siebie codziennie kilka warstw jest straszne - pierwszy raz w życiu, kupiłam tak kiepskie cienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym bedzie w następnym poscie o tej palecie, muszę ją troche potestowac :)

      Usuń
    2. Właśnie Maxineczko, chciałabym zobaczyć jak te cienie wyglądają na powiece, bo są rewelacyjne !!! Jakiś filmik z ich wykonaniem by się przydał ! Paletka kusi bardzo, oj bardzo !

      Usuń
  31. Szkoda, że taka wysoka cena, ale cienie są cudowne;) Uwielbiam takie kolory:) Już zaczęła działać mi wyobraźnia;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zbyt jednolite te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam takie pytanie:) co myślisz o tej palecie z sephory http://www.sephora.pl/paleta-makijazu-sephora-make-academy/pid2225.html.html ??

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak marzenie oj tylko kupować

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wygląda ta paletka, moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam paletki z too faced i jestem bardzo zadowolona, chociaz troche smutno ze po prostu nie da sie ich zuzyc! Nastepna paleta naturali musi poczekac pare lat... A szkoda bo ta paletka smashbox faktycznie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna, jednak jeśli chodzi o nudziaki to zazwyczaj jedna paletka starcza mi na dość długo, także smashbox ustawi się w długiej kolejce :) Tym bardziej, że cena będzie pewnie kosmiczna :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudo!!! A co możesz powiedzieć o paletkach sleek?

    OdpowiedzUsuń
  39. Ceny kosmetyków profesjonalnych... Nie zapominajmy ,że to TYLKO cienie. Nic więcej tylko cienie. Kto ma troszkę oleju w głowie ten wie,że w rzeczywistości nie ma wielkich różnic pomiędzy paletkami za 50 zł a paletkami za 200 :) Co nie zmienia faktu ,że paletka jest baaaardzo fajna i chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest faktycznie bardzo duża, no ale jak ktoś ma ochotę wydać ponad 200 zł.. :)

      Usuń
    2. No... Jak ktoś ma luźne 200 zł bo akurat chwilowo śpi na forsie :P

      Usuń
  40. Maxineczko, proszę o pomoc. Chcę kupić puder na wykończenie makijażu i poleć mi proszę ten, który według Ciebie jest najlepszy (dodam, że mam cerę suchą) Widziałam na vlogach, że lubisz ten z loreala i bourjouis, ale może jest coś lepszego? może być w wyższej półki. Serdecznie pozdrawiam! Asia

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak najbardziej czuję się skuszona. Świetne rozwiązanie na dzienny makijaż i nie tylko bo dodając troszkę ciemniejszych kolorów można wyczarować cuda na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam a czy możesz polecić podobną paletę w bardziej przystępnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. nibu 14 cieni, ale zbyt podobne do siebie, zeby wydac na nie 215 zl.... za duzo tych bezy :( na paletke sie nie skusze, ale i tak lubie czytac Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna paletka :) tylko te 200zł... eh:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Boże, już myślałam, że zażyczę ją sobie jako prezent świąteczny, a tu 'dostępność do 15 stycznia' - WHY????? :(((

    OdpowiedzUsuń
  46. Takbardzo ona do mnie chce, a ja tak bardzo nie mogę jej kupić :c

    OdpowiedzUsuń
  47. tak bardzo niepotrzebna a tak bardzo chce ja mnieć

    OdpowiedzUsuń
  48. Yay! *-* Cudowne kolorki i paleta. :3 Wahałam się nad Naked 2, ale jednak zdecyduje sie na tą! :3

    OdpowiedzUsuń
  49. Paleta rzeczywiście świetna, kolory przepiękne. Co do ceny - nie wiem, czy jest aż tak wygórowana przy tej ilości cieni. W Inglocie byłby to koszt 140 - 180zł + paleta. W Inglocie plusem jest to, że nie od razu trzeba taką ilość cieni kupić. Co więcej, kupujemy tylko to, co się nam podoba i jest nam potrzebne, a nie to, co narzuca nam producent :)

    OdpowiedzUsuń
  50. widziałam makijaż robiony tą paletą. boziu, jest boska.
    tylko dlaczego taka droga?

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak cholera,!!!! Będę ja mieć na bank! Maty zawsze pożądane ale te brokatowe? No poprostu bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się ta paletka, a szczególnie dopasowanie cieni z drobinkami do tych matowych. Miałam jeden raz cienie z Sephory, które trafiły do kosza :/ Muszę udać się do perfumerii i zobaczyć jak to jest z konsystencją... Ostatnio zaopatrzyłam się w Paletke Sleek Au Naturel, Mua Haeven on Earth i Undressed a dodatkowo kupiłam całą masę sypkich cieni w słoiczkach w neutralnych kolorach - chyba przegięłam... Ale ubóstwiam takie "nudne" kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy ta paleta jest dostępna teraz w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  54. MAXINECZKO CUDOWNA! Którą paletę byś poleciła - NAKED jedynkę czy tą SMASHBOXA? A może kupić pojedyncze cienie z INGLOTA? Której firmy z ww cienie są NAJ??? Buziaki i uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Maxi - jak myslisz - czy paletka będzie dostępna na stronie internetowej Sephory??? Próbowałam ja złapać w Galerii Bałtyckiej ale zeszły jak ciepłe bułeczki
    11

    OdpowiedzUsuń
  56. W Poznaniu nie ma jej nigdzie, na stronie internetowej też nie... Ktoś wie gdzie kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  57. A jak wypada jakościowo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra pigmentacja? moim zdaniem jak za tą cenę spodziewałam się czegoś innego .... nie jest warta jest takiej kwoty .

      Usuń
  58. Kusiłaś...kusiłaś...aż się skusiłam, używam już ponad 3 m-ce i jestem zachwycona!Absolutnie warta swojej ceny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, zarazem prosząc o nie zostawianie komentarzy typu "wpadnij do mnie" :)