wtorek, 4 lutego 2014

Makijaż CHANEL Haute Couture SS14 - KRESKA I BROKAT


Pokaz Chanel haute couture na wiosnę/lato 2014 zauroczył mnie totalnie, a ten lekki, ale nadal z pazurem makijaż skradł moje serce. Nie byłabym sobą gdybym nie próbowała go odwzorować, więc zapraszam więc na tutorial :)



Żeby jeszcze wierniej oddać makijaż, powinnam była użyć brokatu o większych drobinkach (bo te na pokazie to już były prawie cekiny ;)) oraz o lekko niebieskim kolorze. Ja natomiast, używając tego co miałam pod ręką pokusiłam sie o bardziej kolorowe drobinki, z lekką przewagą złota. Mam nadzieje, że i tak się Wam makijaż podoba - mi przypadł do gustu bardzo, zwłaszcza, ze NIESAMOWICIE powiększa oczy!


źródło - google images
źródło - google images

 
 
 
  


Gdyby ktoś przegapił, to zapraszam na tutorial :) 
Lista wszystkich użytych kosmetyków i pędzli znajduje się w opisie filmu na YT


Spróbujecie go na sobie? ;)

92 komentarze:

  1. Twoja wersja jest dużo ładniejsza od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzę na oryginał to bez szału, a na to co Ty stworzyłaś to jakiś kosmos, mistrzostwo <3

      Usuń
    2. zgadzam się, jest staranniej wykonany, wygląda mistrzowsko ;)))

      Usuń
    3. Dokładnie to samo napisałam na YT... jest dużo lepsza, bardziej precyzyjna i mega prześliczna!!!

      Usuń
    4. o niebo lepsze niż oryginał:)

      Usuń
    5. Twoja precyzja powala na kolana. Powinnaś pokazać makijażystom Chanel, jak się robi robotę :D oczywiście nie muszę dodawać, że Twoja wersja jest 100 razy lepsza. Przede wszystkim subtelna, naturalna, po prostu ładna. Ta z Chanel trochę tandetą zajeżdża, co by nie mówić :P

      Usuń
    6. Makijaz chanel ma wlasnie tak wygladac jak wyglada - to celowe dzialanie, a Maxi zrobila go poprostu po swojemu.

      Usuń
  2. Wolałam jak nie doklejałaś sztucznych rzęs :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż robi wrażenie,zwłaszcza dolna powieka,jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram ! wyglądasz jeszcze lepiej niż modelki chanel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to zrobiłaś, Twoja wersja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaz meeega :) Zakochalam sie od pierwszego wejrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie twój makijaż jest lepszy! Masz niesamowity talent, ale to już pewnie wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity!
    Na pewno spróbuję go odwzorować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepszy od oryginału:-) w złotym kolorze cała promieniejesz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie :) Muszę sprobowac !

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny <3 i achh te Twoje zdjęcia oczka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie powiększa oko i widzę lubimy ten sam pędzelek do rozwietlacza fajny jest nie wiem czy masz ale mają też fajnego flata skośnego idealny do bronzera bardzo go polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, koniecznie muszę go wypróbować! Sesja przyszła, a ja zamiast się uczyć całkowania robię makijaże.
    A tak poza tematem makijażu, nie myślałaś, Maxi, o tym, żeby nakręcić filmik jak z takich tradycyjnych vlogów? Wiem, że raczej nie wplatasz w filmiki za dużo prywaty, ale bardzo chętnie obejrzałabym i posłuchała, co się u Ciebie dzieje, jak było na Fashion Weeku i co zajmuje Ci czas na co dzień ;) Myślę, że taki filmik spodobałyby się nie tylko mi, ale wszystkim Twoim widzom :)

    No i w końcu zrobiło się na tyle ciepło, że mogę wyjść z domu po tego JOY'a ;) [nawiązując do mojego komentarza na FB]
    A.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vlogowanie to nie dla mnie, nie jestem typem osoby która ciągle uwiecznia wszystko kamerą i aparatem, stanowczo wolę być 'tu i teraz', niz tu i teraz ale za obiektywem ;)

      Usuń
  14. Twoja wersja makijażu jest dużo ładniejsza, bardziej dopracowana w każdym szczególe! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż oczu . Przeglądałam wiele blogów , ale Pani jest jednym z najlepszych !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. super - tylko bez rzęs wyglądają bardzo sztucznie

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę, że gdyby wizażyści pracujący przy pokazie CHANEL robili takie kreski, to świat byłby o wiele piękniejszy ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D ciii, pewnie mieli na te kreski 5 minut ;)

      Usuń
    2. taaaa i wychodziły coraz grubsze ;);)

      Usuń
  18. Zdecydowanie Twój lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny, aczkolwiek poprawiłabym kreskę w niektórych momentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście Twoje oko jest dużo bardziej precyzyjne. Pięknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał masz nieziemski talent - znacznie lepsza wersja niż CHANEL ! :)
    Przy okazji mam pytanie, wiem że przed makijażem oczu robisz brwi oraz używasz korektora pod oczy i do powiek jako bazy.
    Umknął mi gdzieś natomiast makijaż twarzy - nakładasz sam podkład czy coś więcej?
    Pytam ponieważ na tutorialach i zdjęciach masz piękną cerę, a ja mino iz nie mam większych problemów z cerą
    nie potrafię osiągnąć takie efektu.
    Może coś pomijam?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie Twoja wersja lepsza! :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zjawiskowo wyglądasz z tymi kreskami ! Cudo po prostu!
    Jak jestem zachwycona tym co wyprawiasz z cieniami to tutaj ahhh (albo to moje zamiłowanie do kresek :D )
    Pozdrawiam ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardziej kobieca jest twoja wersja. Zakochalam sie w twoich oczach... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój makijaż podoba mi się zdecydowanie bardzije! dolna powieka cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko fajnie, makijaż super, ale nie podoba mi się kreska :) Jak nigdy, bo zawsze Twoje kreski są idealne wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć Asia,

    śledzę Twoje poczynania na YT niemalże od samego początku, a FB odwiedzam codziennie (to już jest chyba nałóg ;-) ). Zawsze jestem pod wielkim wrażeniem Twoich makijaży, ale tym razem... po prostu rozwaliłaś system! Karl Lagerfeld bez dwóch zdań powinien Cię zatrudnić, żebyś NAUCZYŁA makijażystów Chanel, jak powinni malować modelki - zwłaszcza na pokazy haute couture, które są przecież najważniejsze i najbardziej prestiżowe. Mam nadzieję, że rozwalisz system jeszcze nie jeden raz czymś takim!

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę samych sukcesów (i weny twórczej!).

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny! i ta idealna krecha! *.*
    ja próbowałam ostatnio z tym patrzeniem w bok i mi nie wyszło :( buuu chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee tam, bo masz złe nastawienie :P

      Usuń
    2. dziś znów próbowałam, inaczej wygięłam głowę i chyba nawet całkiem całkiem wyszło :D ha

      Usuń
  29. ale Ci ten mejkap powiększył oko!

    OdpowiedzUsuń
  30. OczywiścieTwoja wersja lepsza :) Pieknie powiększa oczy ten makijaż...ahhh! bosko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie, no jasne, że ten Twoj piekniejszy, 100%! Brawo. A Chanel sie chowaaaa

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny i napewno bardziej nadaję się na jakieś wyjście niż te ze zdjęć pokazu;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekny i klasyczny. Te z pokazow chowaja sie w przedbiegach xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekny i klasyczny. Te z pokazow chowaja sie w przedbiegach xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Kreska idealna <3
    Cudowny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoja interpretacja jest mistrzostwem świata! Jest sto razy bardziej elegancka, subtelna i pokazowa! Makijażyści Chanel mogą Ci buty czyścić :p

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoja wersja tysiac razy lepsza<3<3

    OdpowiedzUsuń
  38. kojarzy mi się z przepięknymi polskimi aktorkami lat 60-70, one wszystkie miały takie migdałkowe, wyciągnięte oczy i zalotne kreski z firankami rzęs. na pewno zrobię ten makijaż na walentynki!

    OdpowiedzUsuń
  39. tez myslalam zeby oddtworzyc <3 z tym ze kreska na niektorych modelkach wogole mi sie nie pdobala... :P
    twoja wersja jest o niebo lepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim zdaniem to Ty Maxi powinnas malowac te modelki do pokazów Chanel i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Makijaż powala na kolana. Coś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chanel przy Twoim makijażu się CHOWA!! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moze dla nie ktorych te big krechy nie nadaja sie na codzie,ale w moim przypadku sa nieodlaczna czescia codziennego makijazu.Niestety natura obdazyla mnie bardzo malymi oczami do tego z tendencja do opadajacej jednej piwieki i gdyby wlasnie nie te mega wypasione i dlugasne krechy czulabym sie jakbym nie posiadala oczu. Codzienny rytual ,,wstawiania se oczu" to dla mnie normalka :) oczywiscie daleko mi do Twojej perfekcji,ale staram sie jak moge. Caly makijaz jest cudowny i mysle,ze tchnelas w wiele serc iskierke nadzieji,ze i bez chirurgicznych interwencji mozna bardzo zgrabnie oszukac matke nature. I love it. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny makijaż, Twoja wersja nawet bardziej mi się podoba, bo w tym Chanel kreski do mnie nie przemawiają. Zastanawiam się tylko czy to powiększenie oka nie jest zasługą sztucznych rzęs? Czy jeśli zrezygnuję z tego kroku, to nie sprawię, że makijaż będzie jak nie dokończony i nie będzie takiego efektu?

    OdpowiedzUsuń
  45. jest suuuper ;) I zgadzam się z poprzedniczkami, że Twoja wersja jest dużo ładniejsza ;) Lecę próbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie no wszystko,wszystkim,ale te brwi modelek Chanela wolaja o pomste do nieba,to sa chyba kpiny...kazdy charakteryzator powinien przed przystapieniem do pracy w zawodzie powinien zapoznac sie z toria i praktyka Twojej metody podkreslenia brwi...w calym internecie nie ma ani pol mistrza rownemu Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jednym słowem CUDO, te z pokazu takie sobie, jak zawsze jesteś najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Patent z patrzeniem w bok podczas malowania kreski zdecydowanie trafiony :D Jesteś wielka, dziękuję, w końcu mogę przestać się denerwować, że wychodzą mi 2 rożne kreski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Makijaż piękny;) sto razy lepszy niż Chanel;) aczkolwiek brwi mogłyby wyglądać na mniej przerysowane, osobiście wolę bardziej naturalne, delikatnie podkreślone, nie takie jak od liniki;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie Twoje makijaże są przecudne :) wielokrotnie próbowałam odwzorować je na sobie, ale nigdy nie osiągnęłam takiego efektu. Ale mam na to swoją teorie: pięknemu we wszystkim pięknie :)Naprawdę masz ogromny talent i to Ty powinnaś pracować dla chanel. Życzę Ci wielu sukcesów a ja będę je bacznie śledzić :) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudo, makijaz przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  52. Maxi, makijaż lepszy niż w oryginale :):) Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  53. Makijaż booooski! <3
    p.s moglabyś mi podpowiedziec gdzie oprócz allegro mogę kupić paletkę sleek au naturel ?
    pozdrawiam,
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  54. Maxineczko! Myślisz, że ten makijaż jest odpowiedni dla Panny Młodej? Czy brokat nie będzie przeszkadzał np na zdjęciach?
    Twoje makijaże są przecudowne! Gratuluje i powodzenia w dalszych działaniach! Samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomimo, że makijaż Chanel jak zwykle jest oszałamiający i przepiękny na wybieg tak Ty zrobiłaś cudowną wersję tego makijażu dla większości z nas - jest piękny gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny makijaż, o wiele ładniejszy i bardziej elegancki niż ten z pokazów. Jeden z moich ulubionych z Twoich propozycji ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  57. szczerze mówiąc w twoim wykonaniu duzo bardziej mi sie podoba.... :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam takie kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie chcę nic mówić ale chyba Ty powinnaś malować te modelki bo ten ich makijaż jakiś taki niedorobiony:P pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Proszę napisz jakiego korektora używasz na cienie pod oczami, oglądałam filmik w którym mówiłaś, że masz bardzo widoczne cienie, a na filmikach, zdjęciach w ogóle ich nie wdać:) Mam podobny problem i bardzo cienką skórę pod oczami, jakoś nie mogę trafić na coś odpowiedniego :/

    OdpowiedzUsuń
  61. Wydaje mi sie ze dziewczyny, ktore krytykuja makijaz chanel nie mysla o tym ze ma on wygladac dobrze z daleka (bo wlasnie tak ogladamy modelki na wybiegu). Wlasnie dlatego jest przerysowany. Oczywiscie ze makijaz maxineczki jest dokladniejszy ale przeciez modelkom wybiegowym nikt nie robi zdjec z w maksymalnym zblizeniu oka, tak jak tu na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialnie Ci pasuje! :) Kiedyś z pewnością spróbuje go odtworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam Twoje tutoriale! Jesteś niesamowicie utalentowana :) Buziak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, zarazem prosząc o nie zostawianie komentarzy typu "wpadnij do mnie" :)