środa, 30 kwietnia 2014

MAKIJAŻ W STYLU Victoria's Secret - BRONZE GODDESS

Dzisiaj każda z Was ma okazję przemienić się w aniołka VS - oczywiście za sprawą makijażu!




Dzisiaj stawiamy na maksymalne rozświetlenie - cery, oczu i ust. Oczywiście jest to błysk kontrolowany, w dodatku okraszony dziewczęcym różem na ustach i policzkach, więc wygląd seksownej - niewinnej mamy zapewniony ;)





 Tutorial oczywiście znajduje sie poniżej, a w opisie na YouTube znajdziecie listę wszystkich uzytych kosmetyków i pędzli. Poniżej znajduje się jeszcze jeden film - o tym jak opalić się bronzerem, bo własnie taki zabieg jest zastosowany przy tym makijażu, co może być pomocne dla tych z Was, które twarzy nie opalają w ogóle.

 
 
 

42 komentarze:

  1. Kolorystyka tego makijażu jak najbardziej do mnie przemawia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, perfekcyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, promienny makijaż, naturalny nienachalny blask ! Moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś moim guru od brwi :) ale chyba nie tylko moim :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny makijaz, moje kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. http://kosmetologiaispa.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo! ogólnie strasznie podoba mi się to połączenie nieco mocniejszego oka, ale delikatnych i subtelnych ust!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu dużo gadać, pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, super precyzyjny! Jesteś dla mnie największą inspiracją spośród wszystkich blogerek-wizażystek. Dzięki Tobie nauczyłam się podkreślać odpowiednio i naturalnie brwi i malować kreskę! Jesteś genialna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Mam pytanie - masz zamiar zrobić filmik używając paletki z makeup revolution ?

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam brązy ze złotem .. wyszło jak zawsze pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam brązy ;] Większość moich paletek to same brązy ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanko, czy można umówić się do Ciebie na depilację i stylizację brwi? Jeśli tak to ile taka usługa kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż bardzo ładnie wykonany ;)
    A ja mam do Ciebie pytanie: jak sprawdza się paleta róży The Balm? Mam chęć ją kupić, ale trochę się waham. Mam nadzieję, że Twoja opinia mi odrobinę pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie :) Uwielbiam Twoje makijaże i Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie brązy. Dzięki nim można stworzyć bardzo seksowny look:) A i 'opalenie' przyda się na tą porę, szczególnie, że nie opalam twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny :) Taki świecący, chociaż wolę maty :) Perły raczej bardzoo nasycone np: intensywny fiolet bądź granat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory w jakich czuję się najlepiej! Tutorial dodaje do zakładek - muszę wypróbować na swojej twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Robi wrażenie! Uwielbiam takie makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje makijaże są perfekcyjne! Podobno perfekcjonizm jest niezdrowy, a tu przykład na to, że jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bosko! bardzo podoba mi sie ten makijaz, pasuje naprawde na kazdy dzien :)

    ja jestem baaardzo poczatkujaca, ale z wielu rad od Ciebie juz skorzystalam i widze roznice :) brakuje mi pedzli i niektorych dodatkowych kosmetykow, ale juz robie liste, co mam kupic.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. witaj mam pytanie jak zamawiała pani kosmetyki z "kosmetyki z ameryki " to jak zamówiła jakieś kosmetyki np do 50 zł i ich było dajmy na to 30-sztuk to za przesyłkę się płaciło od 12 zł za te 30-sztuk czy każda sztuka była naliczana dodatkowo 12 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie głupszego pytania nie słyszałam.Po pierwsze gdzie kupisz (nawet jezeli to był przykład)30 kosmetyków za 50 zł,chyba masz na myśli gabeczki jednorazowe do makijażu...Po drugie weź na logikę,czy za 30 kosmetyków normalny człowiek płaciłby za każdego z nich osobno?chyba przesyłka kosztowałaby więcej niż jej zawartość;D no rozbawiłaś mnie do granic możliwości!;D

      Usuń
  23. wyglądasz jak księżniczka:) serio piękny makijaż, prosty, klasyczny i dodający uroku sama słodycz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Victorias secret i ich naturalny wygląd.
    Piękny świeży makijaż, jestem zachwycona <3

    http://lauramefait.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! a ja mam pytanie odnosnie szmiknki - czy na filmiku i na zdjeciu nad filmikiem zostala uzyta ta sama pomadka? Bo nie wiem czy to zasluga swiatla ale wydaje mi sie ze na zdjeciu usta sa lekko ciemniejsze ( a ze takiego wlasnie koloru szukam wiec pytam )

    OdpowiedzUsuń
  26. pieknie, na prawdę wygladasz w nim jak aniołek VS!

    http://panna-z-dobrego-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej. Podobnie jak Ty, mam dosyć pyzate policzki, co zawsze było moją zmorą, przez to również bardzo długo nie używałam różu oraz bronzera, żeby jeszcze bardziej nie uwydatniać ich krągłości. Od jakiegoś czasu śledzę Twoje filmiki. Zawsze nakładasz róż na tę część policzka, która ten mankament dodatkowo podkreśla. Czy "profesjonalnie" (absolutnie nie chcę Cię urazić, że tak się nie malujesz. Twoje propozycje makijaży powalają!) nie powinno być tak,że róż nakłada się na linii mniej więcej usta-ucho? Żeby optycznie "wyszczuplić" twarz? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestes najlepsza....

    OdpowiedzUsuń
  29. Maxi, mnie zastanawia jedna rzecz :) nigdy nie mówisz nic o kosmetykach firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią - mam tu na myśli Avon czy Oriflame - czy nie masz zaufania do ich produktów, czy może jest jakiś inny powód, dla którego nigdy ich nie testujesz i o nich nie mówisz? :) i co myślisz o kosmetykach Yves Rocher? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, zarazem prosząc o nie zostawianie komentarzy typu "wpadnij do mnie" :)