piątek, 25 października 2013

Mroczna Bohaterka - charakteryzacja na Wampira

"Bardziej dystyngowana" a jednak żarty w głowie ;) 



Jak juz mówiłam, zawsze chciałam wykonać makijaż na wampira, ale jakoś nigdy nie miałam konkretnego pomysłu. Kiedy dodatkowo pojawił się motywacja w postaci zaproszenia do konkursu, pomyślałam "no nie, teraz to już muszę!" :)




Nie chciałam żeby mój wampir był słodki ani niewinny, ani w żadnym stopniu kojarzący się z 'tłajlajtem' ;) Ja należę do starej szkoły wampirów, gdzie te istoty to krwiożercze wyrachowane bestie, więc i mój wampir do łagodnych nie należy.

W makijażu nie użyłam żadnych produktów, które wykraczają poza typową kobiecą kosmetyczkę, wiec nie będziecie potrzebować sztucznej krwi, latexu ani specjalnych gumowych elementów. Żeby zrobić sobie zęby możecie wykorzystać sztuczne paznokcie - to tez nie jest żaden wielki wydatek :)




Mój udział w konkursie wymaga odpowiedzi na pytanie: 
"Świt zastaje Cię w mrocznej posiadłości króla wampirów. Co zrobisz, aby ukryć swoją ludzką tożsamość i przeobrazić się w jedną z mrocznych postaci?"

Jakie sztuczki wizualne wykorzystam widać wyraźnie w filmie i na zdjęciach, jednak to nie wszystko co potrzeba, żeby oszukać prawdziwe wampiry że się jest jednym z nich. ;) Najważniejsze zmiany musiałyby dotyczyć mojego charakteru. Musiałabym przestać ciągle żartować i zacząć traktować wszystko na poważnie. I najważniejsze: prawdziwą mnie zasłonić bardziej dystyngowaną fasadą - biorąc pod uwagę mój sposób mówienia oznaczałoby to ciągłe milczenie ;) 






Najmodniejszy makijaż sezonu, bordowe smokey ;)













59 komentarzy:

  1. Fenomenalny z Ciebie wampir, mogłabyś grać w Pamiętnikach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy tego nie oglądałam :P

      Usuń
    2. Urodą nawet podobna jesteś do Eleny :)

      Usuń
    3. Efekt upiornie przerazajacy:), podskoczylam na fotelu jak to zobaczylam. Gratuluje taletnu :)

      Usuń
  2. Wyglądasz jak prawdziwa mroczna wampirzyca pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetnie !! Super, że masz tego bloga :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny !! Mam bardzo podobną kolię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maxi - pamiętam Ciebie rozchachaną w Benebusie i hmmm przemiana jest ogromna :D ale bardzo wiarygodna, przynajmniej dopóki nie włączy się tutorialu :D bo tam wychodzi Twoja jasna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna z Ciebie wampirka :) A naszyjnik - cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. <3! jesteś mistrzem, dodaje i bede wpadac, fajnie ze mamy cie na blogspocie :D
    zapraszam
    ♥ nowa notka,mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. no pięknie wyszło :D:D znaczy się trupio ^^ fajnie, że blog już działa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci wyszło ;) Te spojrzenie na pierwszym zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci wyszedł ten wampirzy look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no wreszcie.. ile można czekać? :P

    tak jak już Ci pisałam.. ohydne to to ^^^ ale o to chodziło przeca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super! bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny ! Maxi, bo wampiry nie jeżdżą na wakacje szczególnie na słoneczną Minorkę, to jedna rzecz, której im nie zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem :) Wampirzyca zdecydowanie w wersji Hipnotajzyn :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wrazeniem i to twoj pierwszy raz? ;) super wlasnie kiedys o tobie myslalam ze nigdy nie widzialam cie w takiej charakteryzacji a tu masz wchodze na fb i jest :) super oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że dałaś posta :D Oby więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wolę czytać, zatem oby więcej postów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie i tak strasznie wyszedł Ci wampirowy makijaż:) i do tego te ząbki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest prze-ge-nial-ny!! Porażająco straszna wampirzyca - nie chciałabym spotkać takiej w ciemnej uliczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło rewelacyjnie! Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich makijaży :)
    Jeśli chodzi o halloween, też ostatnio robiłam coś szalonego, jeśli masz ochotę zobaczyć to pozwolę sobie dodać link: http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2013/10/charakteryzacja-halloween-zombie-video.html
    Jestem ciekawa Twojej opinii :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie wyszło !! Gdybym szła na jakąś imprezę haloween, na pewno wzorowałabym się na Tobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że założyłaś bloga:)
    Makijaż znakomity. Możesz pracować jako charakteryzatorka :))
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, ze jestes na blogu! Ja NIESTETY czasami nie mam czasu ogladac filmikow trwajacych nawet po 10 min, a poogladac, czy troche poczytac zawsze moge w metrze, czy na przerwie :-) Twoje makijaze sa niesamowite! Podziwiam Cie i uwielbiam filmik co jest w mojej torebce, moglabym go ogladac godzinami! : ))
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  24. mrocznie! wspaniała stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  25. No no wampirzyca jak się patrzy :) Świetnie, że się zdecydowałaś i świetnie, że blog wreszcie hula :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam dla ciebie pomysł na makeup
    Zrób ropuchę a później królewnę
    ropucha a później princ kissa daje i królewna śmiesznie będzie

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja :) Trzymam kciuki
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  28. Modelka wygląda genialnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna Wampirzyca z Ciebie :) Naprawdę mega efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba wczesniej tego nie zrobiłam. Więc:
    Witamy w Blogosferze :D wiedziałam że prędzej czy póxniej to nastąpi xD huehue :D
    Fajny z ciebie Wapir Maxi <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wamp z Ciebie :) Bardzo realistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. genialna charakteryzacja! czekałam na coś odważnego z Twojej strony i super, że się zdecydowałaś! witamy na blogspocie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super szkoda,że w Halloween pracowałam i nie mogłam takiego makijażu wypróbować:(
    http://butterflyilona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny make-up. Oko przecudne! No i te Twoje brwi...
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie malujesz, obserwuję Cię na youtube. Fajny pomysł na halloween ;)
    Zapraszam do siebie http://makeuniquelife.blogspot.com/ + dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  36. wykonałam - wyszło super :))) tak super że znajomi nie mogli mnie poznać ; P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, zarazem prosząc o nie zostawianie komentarzy typu "wpadnij do mnie" :)